 Sayın Yolcularımız;
   Sayın Yolcularımız;Güvenliğiniz için eşyanızı bagaja kendiniz teslim ediniz 
        ve mutlaka bagaj fişinizi isteyiniz.
        Kayıp eşya ödemeleri bagaj fişi verildiği halde kaybolan bagajlar içindir. 
        Kıymet takdiri yapılmayan valiz vs eşyaların kaybı halinde en fazla bilet 
        ücretinin iki katı ödeme yapılır.
        Yolcularımız için tanınan ücretsiz bagaj hakkı 30 kg mı aşmamak koşulu 
        ile 2 (iki) adettir. Bu miktarı aşan yükler alınmayabilir. 
        Bagaja teslim edilmeyen eşyaların (otobüs içinde, koltuk üstü raflarda, 
        koltuk filesinde unutulması, kayıp ve çalınması durumunda tüm mesuliyet 
        yolcunun kendisine aittir.
        Şehir içi servis araçlarında ve Terminallerimizde emanet olarak bırakılan, 
        unutulan, başka bagajla karışan, çalınan eşyaların tüm mesuliyeti yolcunun 
        kendisine aittir.
        TAŞINAMAZLAR 
        Bagajın içerisinde;
        Kırılabilir eşya ve bozulabilir madde, Akıcı ve kokucu madde, büyük ebatlı 
        parça, Elektronik cihaz, Müzik aleti, İlaç, Değerli eşya (para, mücevherat, 
        ticari ve kıymetli doküman, pasaport, kimlik vb.) Tehlikeli madde (ateşli 
        silah, mermi, yanıcı, kimyasal nitelikli madde. Vb.)
        Gibi eşyaların taşınması ve kaybı durumunda; maddi ve manevi zararından 
        firmamız sorumlu değildir.
      
KAYIP BAGAJ
        Yolculuk sonunda, bagaj fişi karşılığı bagaja teslim edilmiş eşyanın çıkmaması 
        (kaybolması) durumunda yolcumuz aynı gün kendisine en yakın Dadaş Turizm 
        Terminaline başvurarak Kayıp Bagaj Formu doldurması gerekmektedir. Kayıp 
        bagaj formunu ekde görebilir dilerseniz çıktı alabilirsiniz.
Kayıp Bagaj Formu formun doldurulduğu Terminal tarafından 
        Halkla İlişkiler Müdürlüğüne gönderilir.
        Kayıp Bagaj Formunda yazılı bilgilerin mutlaka doldurulması gereklidir.
        Kayıp Bagaj Formu doldurulduktan sonra sıra ile;
        1 ) Kayıp Eşya için ilk başvurulan Terminal
        2 ) Dadaş Turizm Kayıp Eşya Deposu
        3 ) Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Devreye girer.
        15 gün sonra sonuç hakkında yolcu ile görüşme yapılır.
        
      Bu zaman içerisinde kayıp eşya bulundu ise eşyayı bulan kişi tarafından 
      Dadaş Turizm Kayıp Eşya Deposuna tutanakla imza karşılığı teslim 
      edilir veya kayıp eşyası depodan teslim edilecek yolcuya tutanakla imza 
      karşılığında teslim edilir. Bulunamayan kayıp eşyalarla ilgili olarak değer 
      tesbiti yapılmışsa değeri, değer tesbiti yapılmamışsa en fazla bilet bedelinin 
      iki katı tutarında ödeme yapılır.
HASARLI BAGAJ
        Bagajın taşınma esnasında Firmamızdan kaynaklanan bir sorundan dolayı 
        zarar görmesi durumunda, yolcunun terminalden ayrılmadan Dadaş Turizm yetkilisine Hasar Tespit Raporu tutturması gerekmektedir. Hasar 
        tespit raporunun aslı Dadaş Turizm Halkla İlişkiler Müdürlüğüne 
        gönderilir.
        1 Hafta sonra yolcu ile sonuç hakkında görüşme yapılır ve sonuçlandırılır.
"Karayolları Taşıma Yönetmeliği:
        Madde.50:
        a ) Yurtiçi ve uluslar arası taşımalarda yolcunun 30 kg. a kadar olan 
        bagajı ücretsiz taşınır. Bagajlar yolcuların biletlerinde gösterilen koltuk 
        numaralarına göre etiketlenir.Yolcu taşınmalarında taşıt bagajının toplam 
        istiap haddini aşan eşya taşınmaz. Yolcu taşımalarında yolcuya ait olmayan 
        ticari eşya ve kargo taşınmaz.
        b ) Aşı karneli kedi, köpek (tehlike arz edenler hariç) ve kuş (saka, muhabbet kuşu veya kanarya) gibi evcil hayvanlar, özel kafesleri kilitli olmak şartıyla bagaj taşımaya mahsus bölümün dışında hayvan sahibi yolcunun kucağında veya oturduğu koltuğun önünde de taşınabilir.
 Rabia Ana Mah. Menderes Cad. Türk Hava Kurumu İş Merkezi
 Rabia Ana Mah. Menderes Cad. Türk Hava Kurumu İş Merkezi  0442 233 95 30
0442 233 95 30